We are delighted to present the third edition of the music album "Music from Here".

The album, as in the previous two editions, includes a diverse mix of music genres that we hope will be enjoyed by audience, critics and cultural managers in Egypt and the Arab world.

Our task during this edition has never been easy. It has been the most difficult one of "Music from Here" project for many reasons. But eventually, what is left in your hands is an enjoyable and interesting work, we hope you like it.

We thank the bands and artists who have submitted their work to participate in this edition without charging any money for their participation.

We thank them for their interest in participating and presenting this work, which we hope and plan to have it performed live in musical events later.

and it will continue to express and date periods and art experienced in Egypt.

During the previous two editions, the main purpose of the project was to present bands from within Alexandria, which we tried to overcome and open up to modern musical works from all over Egypt to discover everything new that could not be envisaged, given the centrality of the musical movement in Egypt.

Again, we hope that this experience will gain your attention.

The musical artworks presented in this edition do not represent the opinion of Platform but the views of its owners.

This free product is intended to spread and publicize existing bands in action.

يسعدنا تقديم الإصدار الثالث من الألبوم الموسيقي "موسيقي من هنا" ، يضم الألبوم كما اعتدنا في الاصدارين السابقين مزيجاً متنوعا من القوالب الموسيقية التي نأمل أن يستمتع بها جمهور المستمعين والنقاد والمدراء الثقافيين بمصر والعالم العربي.
لم تكن المهمه هذا العام سهلة، ولكن كانت اكثر سنوات مشروع "موسيقى من هنا" صعوبة للعديد من الأسباب ولكن مايتبقي بين أيديكم هو عمل ممتع ومثير للإهتمام، نتمنى أن يحوز علي إعجابكم .
نشكر الفرق الموسيقية والفنانين الذين تقدموا بأعمالهم للمشاركة في هذا الإصدار دون تقاضي أية مبالغ مالية نظير مشاركتهم ونشكر لهم إهتمامهم بالمشاركة وتقديم هذا العمل الذي نأمل تحويله لحدث موسيقي يوما ما وأن يظل معبراً ومؤرخاً لفترات زمنية وفنية تعيشها مصر.
خلال الدورتين السابقتين كان التوجه لتقديم فرق موسيقية من داخل مدينة الإسكندرية وهو الأمر الذي حاولنا خلال هذه الدورة تجاوزه والانفتاح علي أعمال موسيقية حديثة من أنحاء مصر كلها لإكتشاف كل ماهو جديد لا يستطيع الظهور، نظراً لمركزية الحِراك الموسيقي في مصر.
نأمل مرة أخرى أن تحوز تلك التجربة علي اهتمامكم .
لا تمثل الأعمال الموسيقية المقدمة في الإصدار رأي بلاتفورم وانما تمثل آراء أصحابها.
هذا المنتج مجاني يهدف لنشر والتعريف بالفرق الموسيقية الموجودة بالعمل.

Supported by
logofull.png